Followers

Friday, October 22, 2010

Berhujung Minggu

Minggu ini adalah minggu yang amat meletihkan, seperti minggu-minggu yang lalu. Hari Sabtu & Ahad merupakan cuti umum, nasib baiklah aku ni berhidmat dengan Kerajaan Malaysia dapatlah aku bercuti hari Sabtu & Ahad, kalau bekerja dengan company swasta belum tentu lagi dapat merasa cuti pada hari Sabtu & Ahad.

Cuti hujung minggu kali ini memang tak ada aktiviti yang dirancang cuma minggu ni macam biasa, meluangkan masa bersama dengan keluarga, almaklumlah pada hari2 biasa masa untuk keluarga amatlah kurang, jadi cuti hujung minggu ni adalah waktu yang sangat sesuai untuk bersama-sama dengan anak2 dan isteri.

Aktiviti? belum dirancang lagi, tapi aku percaya anak2 aku dah ada plan dan kita lihat nanti. Kepada rakan2 yang juga bercuti pada hari Sabtu & Ahad aku ingin mengucapkan selamat berhujung minggu, semoga kehidupan anda akan lebih ceria.

No comments:

Post a Comment