Followers

Thursday, November 10, 2011

EDISI 18SXXX !!! Diperkosa bergilir2 atas pokok..





Zara atau Zahara sebenarnya tidak menyangka bahawa kehidupannya akan berakhir dengan tragis... Ketika berjalan di sebuah pinggiran jalan, tanpa diduga dia telah dikepung oleh 3 ekor jantan celaka yang dah lama dahagakan tubuhnya..

Menurut sumber, Adnan yang merupakan anak jati kampung Sri medan Batu Pahat Johor itu merupakan kutu rayau bersama dua lagi temannya iaitu Fendi dan Aiman..

Adnan sebenarnya telah lama menyukai Zara, namun cintnya tidak berbalas kerana Zara sudah pun bertunang dengan pilihan hatinya yang merupakan seorang juruterbang..

Jadi, pada malam itu merupakan saat yang telah lama dinantikan oleh Adnan.. Tanpa banyak bicara, dia terus menerkan Zara dari belakang.. Zara yang dalam keadaan terkejut menjerit meminta pertolongan..

Tapi sayangnya, tiada siapa yang berada di situ.. Maka, pergelutan pun berlaku antara Zara dan Adnan.. Tapi, apakan daya,tenaga seorang wanita, tidak mampu melawan tenaga seorang jantan keparat seperti Adnan..

Zara telah diseret dan dibawa ke atas pokok yang dijadikan tempat untuk Adnan dan rakan-rakannya melempiaskan nafsu binatang mereka...

Namun, mujurlah ketika itu, perbuatan mereka berjaya dirakam oleh salah seorang penduduk tempatan yang sempat menangkap perbuatan terkutuk mereka...Jantan keparat itu akhirnya tertangkap..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





No comments:

Post a Comment